Sabtu, 4 Mei 2013

Dijumpai semula. Alhamdulillah. :)




Alhamdulillah, syukur. Hampir 6 bulan phone ni hilang dari tangan aku. Perasaan masa mula mula sedar hilang ? Macam hilang separuh nyawa jugalah. Haha. 

Mana taknya, phone ni ibarat nyawa bagi aku. Walaupun jadi second phone masa hilang tu, tapi aku tetap sayang dia. Sebak juga masa hilang 6 bulan lepas. Lama lama tu redha jugaklah. Dah tak ada rezeki aku dengan phone ni kan. Mana tak sayangnya, phone ni hadiah dari mak abah kot. Hadiah first hah. Hadiah second laptop kesayangan ini. Haruslah aku rasa sayang. Kiranya hadiah berjaya masuk universiti. Hehe.

Macam mana boleh hilang macam mana boleh jumpa ? Biarlah rahsia. Hehe. Nak update yang tu saja. Malas nak update panjang2. Haha.Selamat malam. :)

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM