Rabu, 2 Julai 2014

Bulan Julai...

Assalamualaikum selamat malam


Alhamdulillah, masih berkesempatan untuk menaip entry di malam hari ni. Haha. Aku taktau lah apa bendanya yang aku sibuk sangat buat sampai dah masuk hari ke 5 berpuasa, aku baru nak update blog ni. Hihi. Frust dengan En Nuffnang barangkali sebab takdak CPUV baru, haha.

Ok, entry yang pendek saja untuk malam harini. Alhamdulillah, kita dah pun memasuki bulan Julai nampaknya. Semoga dengan kehadiran bulan baru dalam bulan Ramadhan ni memberi lebih rahmat kepada kita semua. InsyaAllah amin.


Terimakasih bulan Jun atas segala memori kita bersama. Akan ku ingat memori kita ni, haha. Bulan Jun merupakan bulan terakhir aku bertugas sebagai seorang guru sandaran dan bergelar seorang penganggur terhormat sehinggalah sekarang, haha. Masih menunggu panggilan untuk bekerja sekiranya ada. Kalau masih tak terima apa2 panggilan, makanya akan menganggur selama untuk lebih 2 bulan lagi. Hoho. 

Harihari aku mengharapkan keajaiban berlaku untuk panggilan masuk panggil kerja tapi sampai sekarang masih belum ada rezeki nampaknya. Harapnya bulan Julai ni dapatlah kerja seperti yang aku mohon. InsyaAllah, aku tetap dengan pendirian aku yang rezeki itu luas. Kalau takdapat, itu bukan rezeki aku nampaknya. Samasama kita nantikan. :)


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM