Isnin, 2 Jun 2014

02062014.

Assalamualaikum, selamat malam.

Alhamdulillah, bertemu lagi kita di entry harini. Apa khabaq semua? Harap semuanya sihat2 nah. 

Seperti tajuk di atas, 02062014, harini dah pun masuk hari kedua dalam bulan Jun. Ya Allah, cepatnya masa berlalu, tak sangka dah menjengah ke bulan Jun sudah. 

Pejam celik pejam celik dah dekat 2bulan aku mengajar di SMKKS. Alhamdulillah, rezeki Allah bagi. InsyaAllah tak lama lagi kontrak mengajaq dah nak tamat. Harap2 dapat sambung kontrak dekat mana2 lagi, samasama doakan aku, insyaAllah amin. :)

Selamat datang bulan Jun. Harap bulan ni lagi dimurahkan rezeki oleh Allah disamping dapat berita yang dapat buatkan aku dan seisi keluargaku tersenyum. Hehehe. 

Selamat tinggal bulan Mei, jumpa lagi tahun depan jika dipanjangkan umur oleh Allah SWT, insyaAllah. Terimakasih untuk segala kenangan pahit dan manis yang dilakar, syukur padaMu juga Ya Allah atas result semester akhir yang cukup memberangsangkan buat aku. Hehe.


Sebagai permulaan entry bulan Jun, inilah dia. Banyak lagi entry akan datang ! Yey ! Akan aku publishkan banyak entry dengan lebih banyak lagi cerita. Haha. Semoga tahap kerajinan aku untuk bulan ni lebih tinggi, sebab aku memang ada banyakkkkkkk benda nak dikongsi di sini :) Jumpa lagi nanti ! Selamat malam !

posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM