Jumaat, 4 Mei 2012

Debaran Berakhir. Tahniah Scha dan Awal. :)




Alhamdulillah, dengan sekali lafaz sahaja Scha Al-Yahya atau nama sebenarnya Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Al- Yahya telah sah menjadi milik Awal Ashaari atau nama sebenarnya Ahmad Awaluddin Ashaari. Syukur ke hadrat IIlahi semuanya berjalan dengan lancar. 

Sebelum majlis bermula, dengar kata Awal sangat gelabah sampai boleh dikatakan basah songkok yang dipakainyaa. Haha. Oh ya, aku tak tengok pun siaran langsug tu sebabnya tak dak pun dekat Astro aku. Wuawua~ Sedih kot. Semangat aku tunggu nak tengok siaran langsung tuu. Erm, takpalah takdak rezeki nak tengok akad nikah tuu. Sobss. :'(

Persediaan untuk akad nikah.
Menanti untuk acara pembatalan air sembahyang.
Setakat ni saja aku update. Kalau ada berita lagi lepas ni aku update lagi. Almaklumlah, kalau dah minat, mestilah nak update setiap masa. Haha. Sekali lagi, TAHNIAH diucapkan kepada pasangan sama cantik dan sama padan ini. Selamat pengantin baru dan semoga berbahagia selalu. :)

Terbaru: Awal selesai solat sunat dan sedang menuju ke arah isterinya, Scha untuk upacara sarung cincin dan pembatalan air sembahyang.
Gambar di ambil dari twitter farafauzana @REALFAFAU

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM