Isnin, 14 Mei 2012

Selamat Pulang, Alyaa.


Assalamualaikum dan selamat malam.

Alhamdulillah, lebih kurang pukul 3.45 pagi tadi aku dah pun selamat sampai di Penang. Fuh, penat tak terkata lah. Lenguh habis badan2 duduk dalam kereta. Sebenarnya nak update pagi/petang tadi tapi rasa tak bermaya pulak ditambah dengan blackout selama 12 jam lagi. Lama gilerr la duduk dalam rumah dalam keadaan panas. Macam dalam sauna ja rasa. Haha. Sampai ja pagi2 tadi rumah dah gelap, so malas fikir sangat masuk bilik tiduq ja. Panas malam takdelah rasa sangat maybe sebab hujan kot. Tapi bila mai pagi dengan petang tadi, sumpah tak tahan sangat2. Alih2, start kereta lepak lama2 dalam kereta. Haha. Lepas tu, baru bawak kereta keluaq pi jalan2. Haha. Okeylah, buat entry just nak bagitau aku dah selamat sampai kat rumah. Sekarang ni aku nak rehat dululah. Penat tak hilang lagi. Nanti2 dah stabil, aku buat entry lagi. Eh, tiba2 macam banyak pula segmen yang aku jumpa. Nak join segmen jelah malam ni. Haha.

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM