Ahad, 21 Disember 2014

Selesai Minggu 14..

Hi semua,

Assalamualaikum selamat malam

Alhamdulillah masih berkesempatan nak update entry untuk harini. Haha. FYI, semua pelajar Ijazah Sarjana Muda UiTM dah pun selamat menamatkan tempoh 14minggu kuliah kecuali untuk pelajar MBBS240 lah sebab diorang punya jadual kuliah tak sama dengan yang lain, hikhik.

Well, apa yang boleh disimpulkan sepanjang tempoh 5 hari dalam minggu ke 14 ni adalah sangat awesome hahaha. Serius tak pernah buat masa diploma dulu tapi waktu degree ni buat. Aku buat apa? Berjaga sampai Subuh semata mata nak siapkan assignment dan esoknya tu ada test pukul 9 pagi. Haha. Memang ke laut habis lah cerita dia ni kan. Tapi after all, bersyukur sangat sangat aku dah berjaya selesaikan semua assignment walaupun dalam tempoh last minute sangat sangat. :P


Report OC yang last sekali HAHA. Paling stress nak buat sebab tak paham experiment
OK, nak dipendekkan cerita, STUDY WEEK pun dah bermula hari Sabtu haritu. Tapi, sampai ke saat ini, aku masih belum mula study apa2. Haha. Kang ada yang nak menangis time jawab final nanti. :') Oleh sebab tu, rasanya sampai sini dulu aku update entry. Maaf sesangat sebab lepasni mungkin dah kurang update sampailah habis paper nanti. Kurang update tak bermaksud tak update langsung, insyaAllah akan update jugak cumanya tak dapat nak bercerita panjanglah macam biasa. Sobsob.

Last test utk semester ni, test Economy. Semoga kita tak berjumpa lagi ok haha
Jumpa lagi dalam next entry kalau aku rajin insyaAllah haha. Maaf atas kelewatan untuk update cerita cerita yang menarik. InsyaAllah habis paper final nanti, akan aku usahakan untuk update jugak cerita yang ada. Apa2pun doakan kejayaan aku dalam final exam sem ni ! Iolls sangat nervous tahu. Haha. Babaii ~ 

Nah, macam biasa, selfiee satu kali ;)


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM