Khamis, 8 Mei 2014

Tak sihat

Assalamualaikum, selamat malam

Haiii semua orang. Alhamdulillah, aku masih dapat update blog ni walaupun dalam keadaan yang tak berapa nak mengizinkan aku untuk update blog, hihi

Act, semalam dan sebelumnya, memang nak publish entry, tapi aku tak larat. And currently, memang aku tengah demam. Dah 2,3 hari dah badan panas. Ubat semua dah ambik, tapi macam biasalah, dah kalau namanya Alyaa, memang lah susah nak makan ubat kan. Haha. Sehari ja aku patuh makan ubat, lepastu kelaut. Hmm, sebab biasanya lepas makan sehari, dah okey dah badan. Ini tak. Badan masih panas. Sobs




Dalam tak sihat ni pun, tetap degil nak pi sekolah. Haha. Sangat degil hokey Cikgu Alyaa ni. Malam ni aku memang tak buat apa2 dah. Sebab tak larat sangat. Baring ja atas katil, hihi

Oklah, nak update yang tu saja. Selamat malam :)

posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM