Isnin, 15 Disember 2014

Demam dan Sibuk

Assalamualaikum, selamat malam

Update ringkas untuk harini. Pertama sekali, aku susun sepuluh jari sebab tak mampu nak update cerita cerita yang best setakat harini seperti yang dijanjikan sebab sekarang aku berada dalam keadaan yang sangat tidak sihat dan sedikit sibuk. 

Nak dijadikan cerita, lepas update entry yang lepas, terus badan aku macam tak boleh nak cope dengan cuaca dekat sini. Haha, mungkin cuti lama sangat kat tempat lain, balik tempat study, mulalah badan nak meragam bagaikan. Tapi serius, sampai sekarang badan aku masih tak sihat, demam dah nak dekat 5 hari tak silap aku. Aku hanya makan ubat yang dalam simpanan aku saja, malas nak buat checkup dengan doktor. Hehe. Alhamdulillah demam dah kebah sikit cuma selsema masih belum hilang lagi, suara pun serak semacam lagi, sobsob. Nak karok dengan Youtube pun dah tak best, haha.

Selera makan pun kurang hari mula demam tu, dapat telan yang ni saja ;(
Disebalik keadaan tak sihat aku ni, aku jugak sedang sibuk dengan minggu akhir kuliah untuk minggu ni, minggu 14. Ini pun curi2 masa update sekejap sementara nak buat nota untuk quiz dan test yang terakhir minggu ni, haha. Hidup sebagai seorang pelajar farmasi, kenalah terima hendaknya, hohoho. Moga dapat harungi minggu yang penuh kerja nak buat ni dengan jayanyaaa aminn ;)

Oklah, update sampai sini dulu, jumpa lagi di lain entryy insyaAllah. Muah ciked haha  ;*


Peneman malam hariku. Clarinase dan PCM

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM