Sabtu, 1 Mac 2014

March 2014

Assalamualaikum, selamat malam


Alhamdulillah, pejam celik pejam celik dah masuk bulan March 2014. Alhamdulillah, bulan yang sangat dinantikan olehku selama 10bulan ini. Hehehe. 

InsyaAllah, akan habis belajar dan ber internship dalam bulan March 2014 ni. Doa2kan semoga aku berjaya mengharungi semua dugaan dan cabaran yang ada ini, insyaAllah, amin. :)

Ok, dah nak masuk bulan ke 3 dalam tahun 2014 ni, dan aku hanyalah post beberapa entry saja kan. Hah, bukan apa, entry2 yang tertunggak banyak banyak tu nanti aku nak buat time aku dah betul2 cuti. So that time tu banyaklah sikit cerita yang terkeluar dekat blog ni. 

Serius, banyak sangat cerita yang nak sangat aku ceritakan dekat sini. Terlalu banyak cerita, kenangan dan gambar yang ingin berkongsi bersama disini. Aku nak berkongsi di sini, supaya kelak jika aku lupa, blog ini ada untuk aku rewind everything yang pernah berlaku dalam hidup aku walaupun tarikh post entry dengan tarikh sebenar kejadian tak sama.

Lagi satu, aku nak sangat tukar image blog aku ni. Come on la , dah 2014 Alyaa, image blog masih sama saja. *cakap dekat diri sendiri*. Hahaha. Moga aku diberi kesempatan dan ruang untuk berbuat demikian. Ya Allah, tetiba rasa tak sabaq nak bercutiiii, hewhewhew.

Oh, btw insyaAllah aku akan ada presentation di kampus 2 minggu lebih dari sekarang. Tapi sebelum tu, kena ada presentation dengan supervisor dulu, sobsob. Selagi tak habis benda2 presentation ni, tak rasa aman aku, haish. Doakan aku berjaya present hokey ? :P
Gambar kenangan bersama pelatih penolong pegawai farmasi HSJ :')



Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM