Selasa, 25 Jun 2013

MasterChef Selebriti 2 Akhir : Syura atau Celina ?


Assalamualiakum, selamat malam . . 


Malam ni merupakan malam penentuan, siapakah juara MasterChef Selebriti kali ini. Adakah Syura ataupun Celina? Semoga berjaya aku ucapkan kepada mereka berdua. Semoga masing2 dapat menderma dengan sebanyaknya kepada rumah2 kebajikann yang diwakili. 

So, korang sokong siapa? Kalau tanya aku, aku pilih Celina. Haha. Aku pun taktau kenapa. Tapi, Syura pun okey, boleh memasak, pandai buat olahan dalam masakan. 1 ja aku suka Celina ni, bagi pi lah apa2 binatang, barang pun, semuanya dia boleh masak. Nampak sedap pulak tu. Kahkah. 

Bagi aku, kedua dua ni merupakan yang the best lah antara semua sebab dah berjaya sampai peringkat ni kan. Menang kalah bukan itu perkaranya bagi aku, tapi hasil yang dapat tu nanti nak bagi dekat orang yang memerlukan. Rasanya yang dapat no 2 pun still dapat menderma sebanyak RM10,000 kan? Yang menang pulak RM50,000. Kalau taksilap aku lah kan. Hehe. 

Hmm, btw sekarang ni aku confius nak study ka nak tengok MasterChef ni sebab esok aku ada test. Kuikui. Selamat malamm. :)


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM