Ahad, 17 Jun 2012

Semester 3 Diploma Farmasi. ^__^


Assalamualaikum dan selamat tengahari !

Apa khabar korang harini? Aku alhamdulillah masih lagi sihat seperti biasa. Hehe. Okeh, seperti yang dijanjikan dalam entry yang lepas lepas, aku ada bagitau yang aku nak kongsikan subjek dalam Semester 3 aku ni kan. Jadi sekarang meh aku tunjukkan dekat korang subjek-subjek yang aku akan ambil dalam semester yang mencabar ini. 

Klik untuk tumbesaran...
Hah, dah nampak kan? Banyaakk kot subject tuu. Haha. Sebenarnyaa, sama je dengan sem sem lepas bilangan subject tu. Cuma yang bezanyaa ialah semester ni subject banyak sangattt yang membaca ! Aduh-aduh. Lembik lutut aku rasa. Sabar sajalah. Okeh, meh nak tunjuk jadual sem ni pulakk.


Jadual sem ni agak heaven sikitlah. Kelas tak banyak waktu petang. Hoho. Itu aku suka. Namun begitu, waktu-waktu kosong begitulah aku kena isi kan dengan betul. Harapnyaa semester ni aku dapat fight balik semua kesalahan yang aku pernah lakukan sebelum ni. Aku dah taknak menyesal lagi nanti. Aku tau semester ni susah sikit dengan subject yang banyak2 tu kan, tapi kalau orang lain boleh, kenapa tidak aku kan? InsyaAllah aku hanya mampu merancang dan berusaha, Allah yang tentukan segala-galanyaaa. Aminn. 

Oklah, yang ni je yang nak update dan bagitau. Lagipun, aku dah start sibuk sekarang ni. Haha. So, jumpa lagi nanti. Babai. ~

p/s: untuk esok, 18/6/12, jadual aku full dari pagi sampai petang atas kehendak pensyarah. uhuk3



Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

4 ulasan:

Farah Fauzi berkata...

akak ambek farmasi..farah pown ambek farmasi gak..intake july nie..serammm

maszull berkata...

assalamualaikum Nurul...moga sentiasa berjaya selalu yer..:)

::CIK LYNN:: berkata...

xpa...gdluck ya :)

Jiha berkata...

camne nak dapatkan jadual macam nii yer. i mean, dr mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM