Tuesday, May 29, 2012

Yuhuuuu. Sedapppnyaa.. *Mengidam*

gambar dari FB. ^^

Wuaaaaa.. Aku dah la tengah puasa sekarang ni. Bukak2 FB tadi tengok pulak gambaq ni. Meleleh ayaq liur ni. Dah lama kot tak makan aiskrim macam ni. La nie susah sikit dah nak jumpa orang juai aiskrim macam ni. Oh, tak sabar pulak rasa nak bukak puasa. Hehe. Eh jap, ada ke orang yang tak pernah makan aiskrim macam ni? Tipu3. Haha. Paling kurang mesti pernah rasa kan? Hehe. Tambah-tambah orang yang lahir tahun 90-an. Mesti pernah makan aiskrim ni. Hihi.

Okaylah cakap banyak2 nanti duk berangan makan aiskrim ni pulak, kang terbatal pulak puasa. Haha. Apa2pun, aku memang teringin plus mengidam nak makan aiskrim ni. Best ooo kalau dapat pekena sekali. Haha. 

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

4 comments:

keli menari said...

Memang sedap.Tapi badan tak tahan.Sebab pewarna kuat sangat.

Zie Madini said...

hehehe...mengoda iman sungguh kan tgk eskrem tu. my fav eskrem tu taw. dari kecik sampai lah sekarang :P

AlyaaIBH said...

@keli menari

hehe. agaklahh.

AlyaaIBH said...

@Zie Madini

betul tuuu sis ! suka sangat. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA