Friday, May 11, 2012

"SEGMEN NASZ : SAYA SAHUT CABARAN ANDA!"

KLIK BANNER UNTUK JOIN

Join segmen terakhir sebelum melelapkan mata. 

"SEGMEN NASZ : SAYA SAHUT CABARAN ANDA!" 

Ayuh, rakan2 semua kita main cabar, mencabar. 

Bukan senang nak main cabar2 orang ni kan? 

Haha, kena pulak korang orang tu jenis yang PANTANG DICABAR ! 

Memang masaklah korang. 

Ok, sila abaikan benda mengarut yang tiada kaitan langsung dengan segmen ni. Haha.

 Mata dah lali so, macam2 yang ditaipnyaa. 

Kepada korang yang nak mencabar itu, silakan. Aku mengalu2kan. >,<

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

5 comments:

Eyqa Hasnan said...

goodluck :)

Pka Rahim said...

wow sgt menyahut cabaran. huhu :)

jom singgah blog pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/05/jom-register.html

tq :)

Nurul Alyaa said...

@Eyqa Hasnan

thank you. :)

Nurul Alyaa said...

@Pka Rahim

haha. terbaik. okay, saya dh singgah sana. :)

✿ Nani ツღ said...

Nani nak cabar awak...

Kalau berani..sahut la cabaran Nani...
Nani akan masukkan awak dalam bloglist "berani di cabar" di blog Nani...
haha xD

http://n-mcd.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-saya-sahut-cabaran-anda.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA