Saturday, May 26, 2012

Keluarga yang dirindui selalu !


Yehaaaaa.. Inilah keluarga Ibnu Batutah 09/10 yang selalu aku rindui. Entah bila dapat berjumpa lagi aku pun taktau. Rindunyaa kat mereka semua. Maka tercetuslah poster yang indah ini. Hehe. Sebenarnya mereka2 ini adalah sebahagian daripada keluarga angkat aku semasa aku dekat MRSM dulu. Diorang yang banyak tolong aku kalau aku ada masalah dan sebagainyaaa. Alhamdulilah, sekarang semuanya dah makin berjaya. Aku rasa rindu kat mereka bila tengok gambar2 diorang kat Kuala Berang haritu. Huhu. InsyaAllah, ada masa nanti harapnyaa dapatlah aku berjumpa dengan mereka semua. Amin.. ~

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 comments:

Ardini Izzati said...

InsyaAllah boleh jumpa laa tu nanti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA