Isnin, 23 April 2012

...Akibat bosan teramat...

Assalamualaikum.

Waah. Tajuk tu yang tak tahan tuuu. Yaaaa.. Yaaa. Sesungguhnya diri ini amat kebosanan di kala ini. Bosan bukan tahap biasa. Tapi tahap yang agak luar biasa sampai dah boleh kira peluhpeluh di dahi untuk mengisi masa lapang. Haha. Ohh, itulah bahana akibat cuti yang agak lama ini. Erm. Masalahnya, cuti sat saja pun tak boleh, lama sangat pun tak boleh. Sedangsedang tu kira okey lah lagi.

Errr. Kadangkadang rasa macam forever alone pun ada bila duduk rumah ni. Sorangsorang dalam bilik sambil layan internet, orang lain semua tak dak kat rumah. Dalam bilik pasang lagu jiwangjiwang bagai. Haha. Nak buat macam mana, parents tak balikbalik lagi, adik pi tuisyen, abang hilang entah ke mana, kakak masih lagi belajaq di KL. So, end up aku sendirian di rumah. Well, bukannya tak biasa kan. Everyday aku face benda yang sama. Macam dah lali dah. Haha.

So, berbalik kepada isu yang asal, disebabkan dah bosan sampai taktau nak buat apa... Aku pun decide la nak edit2 blog kesayangan ni. Rasanya macam dah kusam sikit. Haha. Kalau tang header tak payah kata lah, banyak kali dah tukaq tuuu. Kalau ikut mood rajin nak buat dan nak tukaq, buat masa tuu jugakk. Haha. So, abaikan header, perhatikan yang lainlain. Hihi.

Sebelum diedit sepenuhnyaa..
Haha. Gambaq yang atas tu sebenaqnya dah edit dah sikitsikit tambah2 tang menu tab tuu. Tapi tak sempat print screen pulak. Haha. So, bila dah editedit bagai kan. *sikit baru edit*.. Taraaaaaaaaaaaaaa...


Jeng...

*
*

Jeng...

*
*


Jeng...



Itulah hasilnya seperti mana yang korang semua tengok di blog nilah. Apa? Tak cantik? Aaaaaargh, ada aku kisah. Cantik tak cantik lain kira, yang penting aku buat sendiri. Berpeluhpeluh jugak tau buat. Muehehe. Itu baru sikit aku edit. Slow2 laa nak bagi elok semuanya. Aku ni kalau buat kerjakerja macam ni memang take time sikitlah. Hihi. Well, aku memang tak kreatif macam orangorang lain. Tapi, kalau dah ada tutorial tuu, gunakan jelah. Mudah dan pantas! Haha. So, itu sajalah yang nak ceritakan. Babai. :)


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM