Jumaat, 27 Disember 2013

Jumaat, 27.12.2013

Hai , selamat malam , assalamualaikum

Harini,
Hari terakhir dua kawan rapatku di KKSJ.

Harini,
Aku jadi agak sebak dan sedih
Kerna bakal berpisah lagi dengan mereka.

Ya,
KKSJ dan HSJ memanglah tidak jauh seperti yang diketahui
Tapi dek masa dan kesibukan, kami tak dapat nak lepak mcm selalu

Farhan dan Nita,
Terimakasih untuk segala tunjuk ajar selama 2 minggu ni.
Sungguh rasa berat hati nak lepaskan kalian berdua ke HSJ semula.
Tapi aku mengerti, kita masing2 punya tanggungjawab utk dilaksanakan.

Farhan, Nita,
Terimakasih kerna sentiasa ada bersama aku bilamana aku perlukan kalian berdua.
Dan sepuluh jari ku susun memohon ampun dan maaf seandainya ada terkasar bahasa, terlebih bicara sepanjang kolaberasi kita di KK selama 2 minggu ini.

Nita,
Minggu depan mesti aku akan rindu bila tengok condo yang kita gigih hias tu. Mesti rindu nak sebut pingping, ponpon bila nak lalu dekat belakang punggung, hehe. Jaga diri kat stor nanti :-D

Farhan,
Lepasni takdak lah orang nak usik2 aku lagi bila aku kat belakang kan. Hmm, satnya rasa 2minggu dengan hampa dua. Sobs

Akhir kata dari diriku yg mood tk berapa stabil :
Selamat kembali ke hospital dan selamat maju jaya sayang2ku ! :-)

Mood : Sebak tak habis lagi, lalu terhasillah post yang tulus ikhlas dari hati ini. Hehe.



posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM