Ahad, 1 Disember 2013

Hujung minggu yang sibuk...

Hai semua, assalamualaikum

Apa khabar? Rindu alyaa takkkk ? Sila mengaku rindu cepat, kalau tak, takmau update dah lepasni, hehe. Takdalah, gurau2 saja :)

Alhamdulillah, alyaa sihat, makin sihat ye sebab asyik makan je minggu ni. Almaklumlah, kenduri kendara dah start dah time cuti2 sekolah ni. Jemputan berderet2 sampai ada yang tak sempat pergi. Haha

Minggu ni, masuk minggu ke 3 aku tak lekat kat rumah, atau dalam erti kata lain, aku sibuk. Kiranya macam dari Isnin sampai Jumaat aku kerja membawa ke hujung minggu penuh dengan aktiviti dan berbalik semula Isnin hingga Jumaat aku kerja. Ada sekali tu aku kerja Isnin sampai Ahad. Haha, dahsyat kan.

Dan disebabkan itu juga, kesihatan jadi tak berapa menentu. Dah start rasa tak sedap badan, nak demam, pening2 kepala bagai. Tp alhamdulillah, berada di kalangan keluarga farmasi di hospital, memudahkan aku untuk ambik ubat bila sakit. Takpayah gaduh2 nak pi AnE utk check bagai. Farmasi boleh diagnosis sendiri, haha

So, nak update ni dulu. Nak sambung pi kenduri sat. Babaii. Nah, ambik gambar aku sebagai pengubat rindu, kuikui.



posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM