Selasa, 24 April 2012

...Begini Caranya... ^__^

Aku tak bisa mengatakan perasaan
Kelu lidah bila berdepan denganmu..

Oh.. startingg lagu pun dah macam lagu Indonesia kan. Haha. That's why la aku mulamula dengaq tu ingatkan lagu Indonesia. Lepas dah lama sangat aku tak dengaq, alihalih masa drive petang tadi aku dengaq DJ HotFM announce kata lagu seterusnya nyanyian Yana Shamsudin dengan Shaheizy Sam. Aku pun pelik semacam. Eh, sejak bila pulak diorang ni menyanyi. Haha. Kat sini boleh nampak yang aku memang jarang dengaq radio. Okey, itu memang fakta. Bila drive ja, aku dengaq lagu. Kalau tak, haremmm la nak dengaq. So, bila diamati balik lirik lagu yang ke udara tu, aku pun terdetik 'eh, macam pernah dengaq ja lagu ni.. *sambil mulut ikut nyanyi sekali* Sampai la lagu ni sampai kat korus....

Yana Samsudin ft Shaheizy Sam-Begini Caranya

Aku tahu di mana nak cari cintamu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang


Fuhh. Bila sampai kat sini memang confirm2 aku ingat lagu ni. Haha. Sedap melalak lagu ni tiap kali naik kat radio tapi takpernah tau sapa penyanyi nya. Hampeh betui la aku ni. Isk2.. Bila balik rumah ja, mulalah cari kat Youtube. Nasib jumpa. Hihi. Btw, nice songg. Sedap juga suara diorang ni berduet. I like 100%. Muehehe.

p/s: aku tau lagu ni dah lama. tapi paham2la orang 'kerjaya' macam aku ni. mana sempat layan lagu2. hihi.

Begini Caranya ialah OST untuk cerita ni. :)


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

Unknown berkata...

second pict. udah macam cerita korea pulak (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM