Thursday, August 14, 2014

Cerita Rumah Terbuka ;)

Assalamualaikum selamat malam

Ingat lagi entry haritu yang aku ada cakap nak update pasal rumah terbuka kat rumah aku hujung minggu lepas? Orait, aku terdetik nak update harini. Haha, silalah baca celoteh aku untuk malam ni. :)

Alhamdulillah, Ahad lepas, 10 Ogos 2014 bersamaan 14 Syawal 2014, kami sekeluarga bersepakat nak buat majlis rumah terbuka untuk jiran2 dan rakan2 terdekat kami. Majlis berjalan agak lancar, cuma agak sedikit tak terkawal sebab tetamu tiba2 jadi ramai, jauh jangkauan dari rancangan asal tapi alhamdulillah, menu cukup untuk semua tetamu yang hadir. Jadi tak terkawal sebabnya datang sekali segerombolan, tak panas punggung lagi datang pulak yang lain, haha. Itu jeee lah yang tak terlayan. Harap maaf yer semua.

Menu pada haritu simple saja, semuanya homemade oleh abah aku. Hehehe. Terimakasih abah, sayang abah ! :* Antaranya bihun goreng, nasi goreng, laksa, ketupat, kuah kacang, rendang ayam, rendang daging, nasi impit, dadih, agar2, kek coklat. Hehe, semuanya sedapp.




Ok, untuk tetamu yang aku jemput, kebanyakan dari kawan2 sekolah rendah aku, kawan2 yang kenal aku, dan mereka yang free pada hari tu. Haha. Aku jemput semua sebenarnya, siapa yang free datang jeee, macam tu lah kiranya. Tetamu aku tak ramai sangat pun, banyak kawan2 office kakak aku dengan orang kampung jee. Hihi

Persiapan untuk rumah terbuka memang start awal, dari Khamis pagi lagi, bersambung sampai Ahad pagi. Haha, punya lama nak bersiap kan, biasalah tu. Majlis start dalam tengahari, lepas Zohor macam tu. Tetamu paling awal haritu adalah kawan2 adik aku. Pukul 12 dah sampaii hah. Tak menyempatttt, hmm.

Terimakasih sangat2 untuk semua tetamu yang sudi datang memeriahkan majlis dekat rumah aku. Terima kasih sudi memeriahkan hari aku, menceriakan aku. Terimakasih sebab sudi makan masakan abah aku, dan seribu kemaafan aku mohon andai ada yang terkurang. Sesungguhnya kami hanyalah insan yang serba kekurangannya.

InsyaAllah, panjang umur kita ketemu lagi ya, kawan-kawanku. Sekali lagi, terimakasih sesangat, hihi :)))

Bersama geng2 praktikal farmasi HSJ ;)



Kawan sekolah rendah, yang selalu ada dengan aku :')

Kesayanganku ;') Bakal merindui saat2 kita pergi beraya rumah orang, wuu

Selfieeee time bersama kakak tersayang aku. Staff dari HSJ dan HPP. PF dan PPF yang awesome.  Jumpa lagi nanti, insyaAllah.
posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 comments:

nurul harnani said...

nanie dtg semula. terima kasih komen pd entry open house vs puasa. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM