Jumaat, 24 Januari 2014

Cuaca sejuk di Malaysia . . .



Bila baca kenyataan ni barulah aku tau kenapa sejak2 akhir ni rasa sejuk semacam ja.

Sumpah tak tipu. Rasa macam duk dekat Australia dah. Cuma tinggal bila cakap tak keluaq asap ja. Hekhek.

Mulamula ingatkan sejuk time dalam farmasi KK saja, almaklumlah, aircond baru servis, sejuknya ya Rabbi tak terkata.

Tapi bila duk jenjalan dekat luaq pun masih rasa sejuk. Eh, aku ni demam ka apa? Hukhuk. Alhamdulillah, rupanya memang Malaysia tengah alami keadaan cuaca yang agak sejuk.

Aku dengaq berita pagi tadi, dekat Kelantan rasanya, catatkan suhu 17.5 degree celcius. Memang sejuk lah wa cakap lu kan. Kawan aku siap cakap, tiduq takpayah bukak kipas. Haha.

Pernah satu hari aku kerja extended hour dekat farmasi KK, sampai 9 malam, rasa macam nak beku. Sejuk yang amat. Mengigil2.

Tapi alhamdulillah, still boleh survive dengan cuaca macam ni. Walaupun selsema dah cuba2 menyerang ni, wuwuwu.

Ok, nah gambaq selfie time kerja extended hour haritu. Hewhew



posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM