Isnin, 17 Disember 2012

Penat.


Tiada apa yang mampu aku ucapkan kala ini.

Penat. Ya, penat sangat.

Macam2 yang berlaku weekend ni. 

Namun, syukur semuanya sudah selesai.

Tidak perlu fikir apa2 lagi mengenai perkara itu.

Kenapa rasa penat? Entahlah. Tak terungkap dengan kata kata

Lagipun, weekend ni tak berapa best. Sebabnya..

1. Kena hadir ke PPKP Modul 6 Finishing School yang sangat tak awesome tuuu.

2. Telinga sakit balik. *inipalingtaktahan* Urghhhh.

3. Jatuh bilik air. *sumpah taksedar masa ni*

Ya, hari minggu yang agak tragis bagi aku. Tambah2 rasa sakit jatuh tu baru timbul selepas seharian.

Namun, itu semua ujian dan dugaan dari Allah.

Aku kena kuat untuk hadapinya.

Dan apa yang menambah kepenatannyaa. 

Bila memikirkan yang aku bakal..

Sibuk pada esok hari (Isnin).. Kerana..

Kelas akan ada sampai malam. Ya. Malam. 10 malam baru selesai.

Mujurlah pagi itu gapnya ada banyak juga.

Namun2, aku tidak pasti. Samada. Aku akan ke kelas atau tidak.

Kerana. Emak memaklumkan untuk datang ambil aku , nak bawak ke hospital.

Sakit telinga yang ditanggung selama dua hari ni perlu ada penyelesaiannya.

Hari pertama(Sabtu), masa ni paling sakit sekali telinga aku. Tidur pun tak tenang.

To be honest, aku menangis sebab sakit ni. Serius taktahan.

Hari kedua(Ahad) sakit makin kurang, tapi rasa bengang tu masih ada. 

Apa2pun, tunggu sajalah keputusan doktor esok. 

Dan yang pastinya, aku yakin yang aku kena SEDUT esok.

SEDUT apa? Esoklah aku cerita. Hewhew.

So, itulah je kot nak update. 

Banyak lagi sebenarnya aku nak update ni, tapi lepas ni lepas ni lah.

PENAT katakan. HAHA.

Bye, selamat malam. :)


*GoogleImages*



Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM