Friday, April 15, 2011

Saya Suka Header Yuyu Zulaikha

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Huhu. Nama tajuk macam nak join segmen je kan? Hahahah.. Tak delah. Saja nak buat entry pasal Header Baru Yuyu Zulaikha

Nak tengok ke? Meh tengok kat bawah. 

AMARAN!!

Kepada sesiapa yang ada sakit jantung ataupun ibu yang mengandung, diharapkan tarik nafas banyak-banyak dulu yer sebelum tengok. Hahhahaha..

Jom tengok bawah ni..


Macam mana? Cantik kan? Tapi, kalau nak tahu lebih lanjut tentang header ni, kliklah banner kat atas tu..

Nurul pasti anda akan sukakannya.. 

Sekian..


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

5 comments:

azrijohan said...

jemput join:

http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/mari-join-bloglist-smile.html

faisal said...

hahaha...siap de letak muka lagi..
tuan tanah bila nak tukar header baru lak..huhu

http://faisalapardi.com/

Yuyu Zulaikha said...

hahahah.. cmel kann sayanggg ^^

macehh macehhhh <3


hugs <3,
Yuyu Zulaikha

Nurul Alyaa said...

@faisal
kalau ada masa nnti, sy tukar header baru. Hehe..

Nurul Alyaa said...

@Yuyu Zulaikha
Kak yuyu!! thanks sudi baca entry ni + komen.. suke2.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA