Rabu, 23 Ogos 2023

Tahu tahuuuu dah hujung bulan Ogos !

Assalamualaikum dan selamat petangg semuanyaaa.

Selamat datang ke entry baruuu untuk harini hahaha. Makin lamaa makin takda entry baruuu yaa sekarang 😂 Maafkan dakuuuu, masih tengah biasakan diri dengan tugas baruuu skrg ni. Mesti ada yang tertanya tanya kannn sekarang ni aku kerja dekat mana? Haha, buat yang tahuuu Alhamdulillah anda hebat! Buat masih yang belum tahuuu, inshaAllah aku rajin lepasni aku update la yeee pasal benda ni. Masih tengah fikirkan patut ke tidak akuuu cerita dekat sini haha. 

Soooo, untuk entry harini, aku rasaaa macam sekejappp yaaa tahun ni berlalu, tahu tahu dah hujung bulan Ogos? Akuuu masih rasa mcm baru jee habis sambut Hari Raya Aidilfitri haritu ahaks. Sebulan lebih saja lagi sebelum umur aku menginjak ke usia baruu, gituuu masih taknak claim dah tua ikut tahun, nak jugakkk tunggu ikut bulan kelahiran hihi 😇 Btw, kalau masih ingat, entry lepas aku ada bagitau yang aku nak share story aku pergi Sabah kann? Iyaaa betul memang nak kongsikan tapi masih ada dalam draft posts hahaha. Doakan aku dapat habiskan taip entry tuu dah publish dekat sini. 


Inilah rombongan kami ke Sabah itu hari haha ramai yeee ><

Jadi, apa tujuan aku update entry kalini? Tak, takda tujuan punnn, saja nak sapu sapu habuk dan sawang yang ada dekat blog ni, Begituuu sayang yaa aku dekat blog ni, zaman sekarang orang dah tak main blog dah punn semuaa ke tiktok dan Ig dahh. Haha sorry akuu masih lagi old school; orang lama. Masih lagi suka menaip entry walaupun kadang2 tuuu malas nak mampus. Nak edit video pun aku tak rajin mana. Bersyukur sgt laaa wujudnyaaa apps mcm Capcut tuuu, org mcm aku ni dapat lah juga manfaatkan nyaaa. Tapi itu punnn tak rajin jugakk. Haha video jalan jalan Sabah akuuu ada beberapa lagi yang belum keluar dkt Ig akuuu sbb kadang rasa mcm okay dah kadang rasa macam laguuu tak berapa sesuai haha endup duduk je lahhh dalam draf tuu lepas beberapa bulan dah ni hahha. Mungkin aku boleh mula keluarkan balik video2 tuuu dan upload sajaa lah kan untuk kenangan. Alang2 boleh taip jugaa dkt blog untuk aktivti2 di Sabah tuuu. Aku memang nekad yaaa nak upload entry Sabah  tuu sebab dulu masa aku pi Sabah tahun 2016 aku tak hapdate pun dekat sini jadi banyak kenangan dah hilang dari ingatan akuu 😂

Ok, nak sembang apa lagi? Takdaaa dahh kot eh, kang nak taip pasal politik kat sini tak pasal kena wanted pulaaakk hahaha, tak tak gurau gurauu sajaa hihi. Rasanyaaa sampai sini dululah entry mengarut aku untuk bulan ni. Semogaaa aku terus rajin nak upload entry baru lagi lepasni terutamanyaaa entry aku pergi ke Sabahhh ! 😆

Jumpa lagi di lain entry, bye !

Salam sayang,

Alyaa 💜


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM