Rabu, 25 Mei 2022

Selamat Hari Rayaaaa semuaaa !

 Assalamualaikum dan selamat malam semuaaaa

Kembali lagi kita pada bulan baru dan entry yang baruuu hahaha. Nampaknyaaa cubaan nak kekalkan satu bulan satu entry tidak berjaya ya haha. Hanya mampu buat untuk bulan Februari dan March pastuu April terlekaaa dengan kerja2 yang banyak terus tak singgah dah update entry dekat sini haha. Ok, marilah kita cuba pulak untuk bulan Mei dan seterusnyaaa ni ihiks. 

Harap masih belum terlambat untuk akuu ucapkan Selamat Hari Rayaaaa, Maaf Zahir dan Batin buat semuaaa yang mengenali akuu di sini ataupun di luar sana. Sepuluh jari aku susun mohon kemaafan andai ada salah dan silap, terlebih dan terkurang bicara dan sebagainya. Sesungguhnya aku hanya insan biasa yang sering melakukan kesilapan. 

Apa macam Raya korang tahun ni? Semua terkejut dan tergempar tak?! Haha, dah jadi Hurry Raya ya untuk tahun ni, tahu tahu eh Rayaaa dah esoknyaa haha, Alhamdulilah sempat 29 Ramadhan kita untuk tahun ni. Syukur atas segala nikmat masa, kesihatan dan segalanya sepanjang Ramadan yang lalu. Moga kita dipanjangkan umur untuk ketemu Ramadhan yang akan datang, amin amin ๐Ÿ’–

Credit: Google Images ๐Ÿ˜†

Hari Raya aku berlalu seperti biasa tahun ni, cumanya spesial sikit tahun ni sebab abang aku balik beraya dekat sini dengan anak dan isteri dia. Seronok sikit la sebab rasa meriah, dah lama rasanya rumah aku ni tak meriah lepas mak takdak. Abah pun aku tengok seronok jaa Raya tahun ni, Alhamdulillah. Setelah dua tahun tak dapat beraya bersama, tahun ni berpeluang jugak.

Aku tak bercadang nak taip entry yang panjang untuk kali ni haha sebab masih sibuk dengan tanggungjawab sebagai seorang pelajar gituuu makanyaaa sampai sini duluuuu entry akuu. InshaAllah, ada masa nanti aku taip lagi entryy yang panjang dekat sini. Act, aku ada banyakkk nak luahkan dekat sini haha tapi masa sangat mencemburui aku tiber kan ehek. 

Btw, korang punya puasa enam dah habiss ke? Haha, aku masih dalam perjuangan, moga sempat laa nak habiskan dengan izinNyaa amin amin. Sebelum aku tutup entry ni, aku mohon doakan aku berjaya dalam pengajian Master akuuu please. Banyak dugaan dalam aku tak sedar haha inshaAllah aku kuat cuma kadang2 terlebih sikit rasa koyak tuuu haha.

Ok, jumpa lagi di lain entry, selamat habiskan hari hari dalam bulan Syawal, jaga diri semuaa, ingat COVID-19 masih adaaa tauu, kes HFMD pun banyak dahh sekarang ni, please jaga diri dan anak anak. Ingatlah slogan "Kita jaga kita" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’“ 

Salam sayang,

Alyaa ๐Ÿ’“




Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM