Sunday, October 28, 2012

Pulang ke Perak ! ^__^


Yeayyyyyyyyyyyy ! Alhamdulillah. Balik jugak Perak raya haji kalini. Cumanyaa suasana kali ni lain sikit. Sebab arwah tok dah takdak. :'( Rasa sebak dan lain sikit la kan. Tapi, nasib baik ada budak dua orang kat atas tu. Takdelah terasa sangat. Merekalah yang 'menceriakan' keadaan rumah tu. Haha.

Okey, malas update banyak2 sebab balik pun sekejap je. Lepas asar dalam pukul 6 lebih dah balik Penang balik sebab mak nak masak. Kakak nak balik KL dah harini. Fuh, pecah peluh jugak la semalam potong daging, cili, kupas teluq dan lain lain lagi. Ermmm, yang part letihnyaa potong daging tu lah. Menguji kesabaran betul. Haha.

So, itu jelah kot. Nanti update lagi yer. Selamat bercuti lagi bagi yang bercuti macam aku ! Haha. 


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM