Monday, February 27, 2012

Tahniah Ana Raffali dan Aznaim. ^___^

Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah, nampaknya makin ramai artis2 di tanah air ni sudah mendirikan rumah tangga. Kalau entry sebelum ini berkenaan Lisa dan Yusry, tapi kali ini ingin bercerita tentang Ana Raffali dan pasangannya, Aznaim yang baru sahaja mendirikan rumah tangga pada 25 Februari yang lalu. Waah, dalam diam2 eh, Ana Raffali ni menjalinkan hubungan. Hihi. Macam sweet je. =p 

Erm, papepun tahniah jugak kepada Ana Raffali sebab telah melakukan penghijrahan yang besar dalam hidupnya sebelum bergelar isteri. Rasanya ramai yang dah sedia maklumkan Ana Raffali dah mula memakai tudung. Niat ikhlas Ana Raffali ini diterima oleh semua orang. Alhamdulillah. Comel je Ana Raffali pakai tudung. Hihi. =p

Okeylah, tak nak cerita panjang2 sebab ramai yang dah tahu cerita tentang pernikahan Ana Raffali ni kan. So, jom tengok gambar je... ^____^










sumber: Beautifulnara


SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA ANA RAFFALI DAN AZNAIM
SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT. 

Sekian. =p


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA