Friday, December 2, 2011

Ketensionan

Kenapa aku sering diuji dgn sesuatu yang berat mcm ni? Aku tak kuat, Ya Allah.. Lemah rasa bila dengar macam tu.

Aku tak tahu ape salahku kepada mereka. Aku dah cuba untuk memberikan yang terbaik buat korang semua. Tapi... Aku dirasakan bersalah dalam sesuatu perkara yang aku sendiri tak tahu puncanya. Mungkin juga aku sorang yang sensitif. Tapi, kalini aku rasa bukan masalah sensitif, tapi perasaan tuu lain.

Lain sangat2. Aku xpernah ada niat nak merebut jawatan dari sape2. Kalau ada yg sudi, aku sanggup tarik diri. Asalkan korang bahagia. Itu je. Mungkin korang meluat dgn cara aku kerja kan. Takpe. Aku tak kisah. Kalau sudi, datang jumpa dan settel baik2 k. Jgn libatkan sape2. Senang nak settle.

Aku sayang korang semua. Aku hanya ada korang je yg boleh hiburkan aku setiap hari. Bila korang berjaya, aku turut bangga. Bangga menjadi sahabat kalian.

Keluhan hati ini at least mengurangkan sedikit rasa sedih dan tension dalam diri. Sekian..


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

4 comments:

c i k a n a said...

sabar la.. makin tinggi jwtn d pegang makin berat tanggungjwb.. jln kan lah dgn sebaik mungkin.. be strong my dear.. =)

Ponds said...

sabar ye awak ..

Nurul Alyaa said...

@c i k a n a

huhu. tahu xpe. hanya mmpu brsabar! =)

Nurul Alyaa said...

@Ponds

thanks. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA