Saturday, April 30, 2011

Izyan Masri First Random Giveaway

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Mood sekarang ialah baru bangun tidur. Hahaha.Orang lain tengah tidur, Nurul dah bangun. Hehe..

So, nak join GA pulak kali ini. GA yang dianjurkan oleh Izyan Masri



Kepada tuan penganjur...

diharapkan pilihlah blog Nurul yang tak seberapa ni untuk menang GA ini...

memandangkan blog ni tak pernah menang apa-apa GA ataupun contest walaupun dah kerap kali join. Huhu.. 

*Ayat sedih ni.. =(

Btw, Nurul tak kisah pun samada menang ataupun tidak. 

Sebab semua GA ataupun contest yang Nurul join ni untuk menyokong rakan-rakan blogger. 

Lagipun, tak salah kita nak memeriahkan dunia blogging ni kan? Hehe..

So, kepada semua kawan-kawan blogger sekalian, kalau rasa nak join GA ini, kliklah banner di atas.

Ataupun bolehlah klik SINI

Tag 2 orang:



Sekian..

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

6 comments:

phee ungu said...

: good luck godd luck good luck :))

http://cikungu.blogspot.com/2011/04/haters-just-phase.html

Izyan Masri said...

CUTENYAAA BLOG DIA.MAKIN CUTE BILA JOIN GA NI.FUUHH2 HARAP MENANG2 .KIHKIH.THANK YOU JOIN YE :D

miSs bLueBerry said...

wah di tag lagi yea..makaseh.. lol

Nurul Alyaa said...

@phee ungu

owh.. thank you. thank you. thank you.... ^-^

Nurul Alyaa said...

@Izyan Masri

wah2! penganjur dtg blog lah.. hehe.. thanks yer dtg cni. fuh2! mnx2 la menang.. hehe..

Nurul Alyaa said...

@miSs bLueBerry

hehe. mana la tau. kot2 rezeki lagi kan? bleh share dua orang. haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA