Memaparkan catatan dengan label moonbooland bakeri enterprise. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label moonbooland bakeri enterprise. Papar semua catatan

Selasa, 22 Mei 2012

Cake In Jar. Rugi tak rasa ! ^__^




Okey, malam ni aku nak promote sikit product baru dari Moonbooland Bakeri Enterprise. Kalau ikut entry yang INI, aku ada bagitau kan yang Moonbooland Bakeri ni ada keluarkan product baru dan aku salah seorang yang terawal dapat merasa product baru ini. Yehaaa. Sedap kot product baru ni. Memang gerenti lah. Aku dah rasa dah. Biasalah kan, sebelum nak promote kat orang, mesti kena rasa dulu sedap tak sedap. Apa yang aku boleh cakap, product2 dari Moonbooland Bakeri Enterprise ni setakat ni tak pernah mengecewakan aku. Daripada cupcakes sampailah product yang latest ni. Cumanya Moonbooland Bakeri Enterprise ni hanyalah dibuka untuk orang2 area Penang dan sekitarnya. Tiada delivery yang dilakukan. Hehe. Kalau nak rasa, turunlah Penang cepat. Kalau nak order, boleh terus berhubung dengan Kak Moon di SINI. InsyaAllah, anda akan dilayan dengan sebaiknyaa. :) Korang juga boleh ke SINI untuk tengok product2 yang lain. 

#gambar diambik dari FB Kak Moon. pinjam ye Kak Moon. :)

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Jumaat, 20 April 2012

Free Gift from MoonBooLand Bakeri Enterprise...

Assalamualaikum.. 


Sebenarnya, dah lama nak update tentang ni. Tapi asyik terlupa saja. Maklumlah makin sibuk. Haha. Oh, okayy, meh nak cerita sikit tentang Free Gift from MoonBooLand Bakeri Enterprise ni. Well, sememangnya ianya free gift tapi kena join satu segmen ni dulu. Haha. Seronok pulak kak Moon tu buat segmen dengan wall dia. Segmen tu senang saja. Kak Moon a.k.a owner MoonBooLand Bakeri Enterprise ni akan post satu gambar, kalau tak salah product baru Kak Moon dekat wall fb dia. Lepas tu, kita kena like. Tapi, bukan ikut bilangan like paling banyak. Cuma ikut bilangan sapa yang dapat like masa no2 yang ditetapkan. Haha. Senang cerita, tengok je lah apa yang aku dah print screen kat wall Kak Moon. :)


Hah, nampak tak? Nampak tak? Itulah maksud aku. Untuk sesiapa yang LIKE PERTAMA, SEPULUH, LIMABELAS, LAPANBELAS, DUAPULUH. Oh, sorry ye, aku ni memang tak pandai sikit nak explain panjangpanjang. Hihi. So, nak dipendekkan cerita, malam tu dapat rezeki lah daripada segmen ni. Tak sangka pulak. Ngeh3. Aku orang yang ke LIMABELAS yang like. Haha. Rezeki-rezeki. Nak tahu apa yang aku dapat? Isk2, tengoklah gambar kat atas tu, kan dah nampak sikitsikit. Tapi.. tapi.. ada lagi gambar kalau nak tengok. Haha. *psst.. masa dapat tau menang goodies ni, senyum sampai telinga. haha.*

Yehaaa.. inilah product baru Kak Moon. Sedappp.. :)

Well, to be honest memang new product ni sedap. Awesome sangatsangat. Rugi sapa yang tak rasa. Oh ya, Kak Moon ni sebenarnya kakak kepada kawan aku, Cik Jelly Chan. Jadi, masa nak pi ambik goodies ni, tanya CJC ni je dah siap ke belum goodies her sister. Hihi. Opps, lupa. Pagi Rabu tu gi lepak rumah CJC ni kejap. Haha. Saja buang masa borak dengan dia dengan mak dia. Ngeh3.

Oklah, babai. Btw, kepada sapasapa yang rasa nak buat tempahan kek dan sebagainya, bolehlah hubungi Kak Moon ni. Macam mana nak hubungi? Tunggu next entry. :)

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM