Ahad, 13 April 2014

Saya sudah kembali . . .

Assalamualaikum, selamat pagi

Alhamdulillah, setelah sekian lama aku menghilangkan diri dari dunia blog ni, aku kembali untuk menaip di sini.

Aku masih seperti ni, sihat dan bertambah sihat. Hahaha. Kerja alhamdulillah, getting better. Semoga terus terusan aku berjaya dalam mendidik anak bangsa. InsyaAllah, amin. Samasama kita doakan untuk aku, hehe.




Sekarang ni hujung minggu, dan aku rasa macam nak karang entry yang pepanjang time weekend ni. Tapi still, kena settlekan few things. Kalau nak harapkan aku update time weekdays, memang susah sikit la sebab kerja kan. Hahaha.

Oklah, saja ja nak update entry ni. Nak bagi panas2 jari dulu, huahua. Doakan aku rajin karang entry lagi nah. Rindu nak blogwalking, wuwuwu. Jumpa lagi ! ;)

posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM