Saturday, September 6, 2014

Melangkah ke satu peringkat lagi.

Assalamualaikum, selamat pagi.

Alhamdulillah, setelah berhempas pulas sibuk dengan tugasan dan tanggungjawab beberapa hari yang lepas, disamping nak buat persediaan untuk sambung belajar, kini aku telah mampu menarik nafas lega dan alhamdulillah aku pun selamat dah mendarat di Shah Alam. Kerja dari 2hb - 4hb dengan kerja yg banyak sangat menguji kekuatan emosi dan mental aku. Manakan tidak, dengan proses untuk packing barang yg tiada kesudahannya sedangkan 5hb sudah nak gerak ke Shah Alam. Tapi apa2pun, dah selamat kat sini dah. Hehe.

InsyaAllah, Jika tiada aral melintang, awal pagi nanti (6.09.2014) aku akan melapor diri di UiTM Kampus Puncak Alam. Sebelum sampai ke Shah Alam tadi, sempat pergi jenguk ke Kampus Puncak Alam dulu, acah2 macam nak ambik mood sangat untuk daftar, hehehe. Jujur cakap, untuk melangkah ke satu peringkat lagi dalam bidang akademik sedikit sebanyak menggugat kekuatan diri aku. Aku sangat nervous untuk mulakan hidup sebagai pelajar semula setelah hampir setahun lebih aku bergelumang dengan alam pekerjaan dan cuti. Serius cakap, bukan benda yg mudah untuk bangkit dari tidur yang lena ni. Harap2 tidur yang lena ni tak berpanjangan lah yeee. Dah degree dah kak oiii, mana boleh memain lagi. Haha.

Buat semua, seribu kemaafan sebab dah jarang update dan mungkin akan lebih jarang update lepasni. Tapi if ada line internet yang cantikk, akan aku cuba untuk upkan juga beberapa entry mengenai kehidupan aku di sini. Dan nampak gayanya blog ni dah rasmi jadi blog personal aku. Blog untuk mnceritakan mengenai aku. Biarlah nampak macam bosan sekali, asalkan aku dapat menaip kat sini. Haha.







Cukup aku update sampai sini dulu. Mohon doakan agar urusanku dan rakan2ku dipermudahkan untuk mendaftar pagi nanti dan semoga kami dapat sama survive, struggle dan berjaya dalam BPharm ini. Hehe. Buat mereka yang sambung belajaq macam aku jugak, selamat maju jaya aku ucapkan. Jaga diri bebaikkk tau. Belajar rajin2 apa semua tau. *nasihat diri sendiri sama ni* Ok, jumpa lagi untuk next entry yang entah bila dapat diupdate lagi. Esok ataupun 2 minggu lagi. Kuikui. Nah, ambik selfieee satu sebelum exit blog :P




posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA