Wednesday, August 31, 2011

Selamat Hari Raya dan Salam Merdeka

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Waduh2, lama rasanya tak update blog. Rindu gile kot kat blog ni. Hehe..

Alhamdulillah, bulan Ramadhan telah pun berjaya kita tempuhi. 

Dan sekarang bulan Syawal datang menjengah. 

Bersyukur kita ke hadrat Illahi dengan limpah kurnia dan hidayah Nya dapat kita semua menyambut bulan Syawal dengan baik.

Seperti tahun2 sebelum ini, Nurul beraya di Pulau Pinang dan Perak. 

Cuma yang bezanya tahun ini Nurul pulang dari jarak yang dekat.

Maksudnya Nurul hanya pulang ke Kampung di Pulau Pinang hanya dari jarak UiTM Pmtg Pauh ke UiTM Bertam. 

Rasanya takdelah jauh sangat. Haha..

Oklah, malas Nurul nak cerita panjang2 tentang life Nurul. Bukannya ada yang nak baca pun. Huhu..

Hari ini dah masuk 2 Syawal dan hari ini jugak Hari Merdeka.

So, Nurul ingin ucapkan kepada semua rakan2 Nurul dan follower Nurul.. 

Selamat Hari Raya dan Salam Merdeka




Semoga lebaran kali ini lebih bermakna buat kita semua dan hayatilah erti merdeka yang sebenarnya. 

Janganlah kita hanya tahu menjerit "Merdeka" tanpa tahu erti di sebalik perkataan itu.

Kita juga perlulah menghargai dan mengenang jasa pemimpin dan pejuang tanah air kita.



Dan juga kita janganlah terlalu gembira dengan kedatangan Syawal ini. Sambutlah Syawal ini dengan seadanya.

Tidak perlu membazir dalam berbelanja dan sebagainya.

Eh2, tiba2 rasa macam pakar nasihat pulak. Haha..

Maaf Nurul pohon andai Nurul ada terlanjur kata dalam melibatkan diri dalam bidang blogging ini.

Sesungguhnya Nurul hanyalah insan yang lemah dan sering melakukan kesilapan. Huhu..

Oklah, rasanya sampai di sini sahaja yang Nurul mampu bermadah.

Kepada semua rakan2 dan follower, jaga diri baik2 ye masa raya ni. 

Jangan main mercun. Kang putus tangan susah pulak. Huhu..

P/s: Tok masuk wad pukul 3 pagi semalam. Harap semua doakan tok Nurul sihat kembali ye. Terima kasih.

Sekian.

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA