Tuesday, May 17, 2011

Wang Pendahuluan Pembiayaan PTPTN

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Erm. Update entri waktu pagi-pagi buta

Sebenarnya, nak post tentang Wang Pendahuluan Pembiayaan PTPTN




Korang tahu tak benda apa nih?

Tolong la terangkan kat Nurul. Memang la Nurul dapat.

Ramai yang kata WPP ni diorang bagi awal. 

So, nanti akan dipotong dari bayaran pinjaman PTPTN. Huhu. Entahlah..

Maybe tak terima kot WPP ni. Apa2 pun kena bincang dengan family dulu.

Family pun tak tahu lagi tapi blogku dah tahu. Hahaha..

Kalau family kata tak payah, so memang tak ambik la. 

Tapi kalau family suruh ambik, ambik jelah. Dah rezeki.

Lagipun, nanti memang nak mintak PTPTN jugak kan? Huhu.

So, korang semua yang baca ni, tolonglah jawab pertanyaan Nurul ni..

Wang Pendahuluan Pembiayaan PTPTN ni apa?
Segala kerjasama yang korang berikan, Nurul ucapkan ribuan terima kasih..

Sekian. 

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

3 comments:

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI said...

nurul,,saye pown dapat WPP ni..tp,,x sampai kat umah pown..ade org kater akan di-pos..pening r..

~sarah~ said...

sye nye xdpt la...

wani said...

akak nk tnye....WPP tu ape ek ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM