Thursday, May 5, 2011

Sibuk Lagi..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Fuh! Sat - sat sibuk saja. Mengalahkan Perdana Menteri saja Nurul ni. Hehe..

Ini pun kena taip dalam keadaan cepat sebab lepas ni nak berlatih bowling pulak. Tournament dah dekat.^-^


Ehsan google.

Sebenarnya, taklah sibuk sangat cuma hari ni Nurul puasa. So, macam tak larat nak taip entry pagi dan petang tadi. Lagipun, Nurul tak bersahur pagi tadi. Tak terkejut sebab letih sangat semalam. Huhu..

Memang rasa terseksa jugak la terpaksa tahan lapar. Dah la hari ini pulak semua orang macam suka-suka saja nak makan depan Nurul. Sob3.. Sabar sajalah. Alhamdulillah, iman masih kuat sampailah berbuka puasa tadi.

Oklah, nak pergi dah ni. Doakan malam ni Nurul berjaya score yang terbaik untuk bowling. Kalau sempat, lepas habis bowling, Nurul akan update lagi untuk entry terbaru.. 

Sekiann..



Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA