Sabtu, 10 Februari 2018

Februari...

Assalamualaikum dan selamat pagi

Hai semuaaaaa, bertemu lagi kita pada entry harini setelah hilang sebulan lamanya haha. Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Februari dah, bulan kedua untuk tahun 2018 ni. Konon azam nak rajin update entry tapi nampaknya macam ke laut sikit dah :P Moga boleh berada di atas track la lepasni ya hiks. K bukan taknak update tapi sebenarnya waktu last entry tu aku lupa nak bagitau yang sebenarnya waktu tu aku tengah bertarung dengan final exam sem 7. Biasalah, mahasiswa UiTM kan bulan January = bulan final exam haha so memang tak sempatlah nak update apa pun. Alhamdulillah aku dah settle semua paper sem 7 pada 24hb 1 haritu dan dah selamat pulang pada 25hb. Last paper tak berapa nak rasa last paper syndrome (LPS) sangat sebab gap sehari ja huaaa ngeri bila fikirkan balik paper last tu, harap2 semuanya baik2 sajalah ya inshaAllah amin, doakan aku k result belum keluar lagi ni sobs. Moga lulus semua paper sem 7 dengan jayanya inshaAllah amin. 

Bila malas belajar dekat library, memang main dengan patung pun jadilah haha

So, lepas ja balik rumah aku BEREHAT gituu hahaha itu yang harini baru berkesempatan nak update sebab rasa macam lama tak bukak blog. Bukan blog saja, laptop pun pandang sepi ja lepas habis exam haritu ni haha punyalahhh nak berehat kann. Ikutkan ni dah hari ke 16 aku ada dekat rumah. Dia punya bosan tu lepas dah cukup rehat, tak terkata haha. Tapi aku malas nak ambik kisah aku cuba enjoy the moment gitu sebab nanti dah masuk sem susah nak cuti panjang pun aku merungut gak haha manusia kan gitu lah kitaran nya. So, masa yang ada ni aku cuba lah hargai dan buat benda yang aku nak sangat buat bila aku sibuk dengan tugasan dekat kampus tu. 

Dalam bulan Februari ni ada beberapa perkara yang akan berlaku dalam hidup aku, aku hanya mampu berdoa agar semuanya baik2 saja inshaAllah. Tak lama lepas ni dah masuk bulan Mac dan nak kena balik kampus dah untuk semester yang terakhirnya hehe inshaAllah dengan izinnya tak lama lagi nak habis belajar dahhh moga yang baik2 saja hendaknya. 

Sekarang dah tak tahu nak cerita apa lagi dah mungkin kena tunggu next entry untuk kongsi cerita lain pulak, acah macam entry ni entry pembukaan gituuu hah :P Moga seorang Alya terus rajin nak update entry lepasni supaya di masa depan dapatlah nak mengimbau sikit kenangan bila bukak blog ni acece gitteww. Okeylah sampai sini dulu aku merepek, jumpa lagi di entry lain esok atau lusa inshaAllah, bye ! 

Kalau ada yang rindu muka aku, nah haha bersama teman2 baik setelah habis paper yang terakhir haritu :)
Alyaa Ibrahim

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM