Ahad, 12 Jun 2016

Setelah 3 bulan ..

Assalamualaikum dan salam sejahtera ....


Alhamdulillah akhirnyaaaaaa seorang Alyaa berjaya membuka tab blogger dan menekan new post setelah hampir 3 bulan menyepi dari dunia blogging ni. HAHAHA. 

3 bulan berlalu, semestinya banyak benda dan perkara yang berlaku pada aku. Apa2pun, secara ringkasnya, aku masih di sini, alhamdulillah masih lagi berusaha untuk menamatkan minggu 14 kuliah yang bakal tiba esok. Lepas tu selang dua hari, maka bermulalah peperiksaan akhir aku untuk sem ni. Wow macam tak percaya bukan? Ya, aku juga begitu, risau benar kalau tak dapat nak cover semua subjek dalam masa yang singkat macam ni, doakan aku ya kawan-kawan !

Tujuan aku update harini pun sajalah nak sapu sawang sikit dekat sini, rasa macam dah lama sangat tak menaip kan, asyik menaip assignment saja, hiks. Oh satu benda aku nak mention dekat sini, minta maaf pada sesiapa yang tinggalkan komen dekat blog aku serta email private aku sendiri namun tak dapat balasan, maaf maaf maaf sebab aku tersangatlah busy dan ada komitmen lain lagi ditambah dengan kesihatan yang tidak memberangsangkan haritu (nanti aku cerita k)

Ada masa nanti, aku update lagi dengan banyaaakkk cerita dan gambar untuk tatapan aku sendiri di kemudian hari nanti haha k untuk tatapan semua jugak. Sebelum tutup entry ni, salam Ramadhan aku ucapkan buat semua, semoga kedatangan bulan yang mulia ni mampu jadikan kita seorang yang lebih baik daripada bulan sebelumnya. Selamat berbuka puasa ! ;)



Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

Teena Tna berkata...

amboi lamanya senyap! Good luck final! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM