Sabtu, 22 Ogos 2015

Berwajah baru ;)

Assalamualaikum selamat pagi


Yeay! Akhirnya setelah sekian lama kini blog aku berwajah baru ;) Haha. Tiba tiba aku rasa aku perlukan perubahan dalam blog aku. Supaya tak nampak macam kanak kanak sangat, lebih kedewasaan gittew acah acah :P 

Haha sebenarnya kan nak ambik mood baru untuk lebih bersemangat nak taip entry hari demi hari sebab aku banyak sangat cerita nak kongsikan dari dulu lagi. Tapi sangatlah kekangan masa, dah la tu masa cuti pun kemain sibuk hah jadi bila masanyaaa nak taip entry kan? Haha. 

Sebelum diproses 
Nak dijadikan cerita lepas ubah suai sikit blog ni terus nak up satu entry ni iaitu yang ni lah. Haha. Nampak takk nampak tak semangat yang membara tu dah ada. Hiks. Sebenarnya aku rindu masa blogging zaman dulu dulu mesti taip entry tak kira cerita pasal apa pun. In fact pasal cerita aku tengok dekat tv pun aku update kat sini haha :P

Aku kalau boleh taknak lah cerita pasal life aku saja nanti jadi bosan pulak blog ni kan jadinya kenalah variety sikit baru orang boleh nak baca haha. Sebab in future akan berada dalam profesional career kan kenalah up entry ilmiah sikit lepasni kan. Haha wayy to go Alyaa mohon sedar diri okey.

Setelah diubah suai serba sedikit
Okey rasanya update sampai sini dululah. Maaf kalau banyak merapu sebab taip entry ni pukul 1.45 pagi hari Jumaat nak masuk Sabtu hahaha. Mamai mamai  sikit nak tidur dah. Selamat malam ;)


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM