Isnin, 2 Februari 2015

Hi !


Assalamualaikum selamat petang.

Hai semua, 

Alhamdulillah, setelah seminggu berjauhan dari laptop berjauhan dari rumah, akhirnya semalam aku telah selamat sampai dan berada di rumah. Sungguh tak terkata nikmat seronoknyaaa itu. Haha. 

Sebenarnya masih badan ni masih penat sebab semalam sampai rumah pun dalam pukul 10 malam lepas dah settle semua urusan yang perlu diuruskan. Rasanya memang dua tiga hari jugak lah tak kelaur rumah lepasni, haha. Nak berehat sepuasnya dulu hiks ;)


Pulau Pinang, di sini lahirnya sebuah cinta :)
Ok, apa benda lagi yang nak ditaip ni? Kejap nak fikir haha sebab dah rasa macam dah lama tak menaip, sobs. Semoga cuti yang berbaki beberapa minggu ni aku dapat balas balik banyakk entry yang tertangguh dari tahun lepas. Haha. InsyaAllah, itu salah satu tekad aku untuk cuti sem kalini yang masih berbaki beberapa minggu. Oh ada satu lagi. Aku nak makeover aku punya blog ni. Dah masuk 2015 kan, kenalah ada fresh new look gitu, haha. 

Semoga tahap kerajinan aku untuk sem kalini tinggi sikit. Amin. Haha. K, jumpa next entry. Nak sambung berehat kejap sambil rancang untuk next next update. See ya ! ^___^


Bai kolej Rafflesia, terimakasih untuk segalanya :(

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM