Khamis, 4 Disember 2014

Minggu 12.

Assalamualaikum selamat tengahari


Hai semuaa orang.. Lamanyaaa tak bertemu di blog sendiri. Sorry lah, aku makin sibuk dari hari ke hari, jam ke jam, minit ke minit. Ok, over hahaha. Tapi seerius, aku sibuk sikit dua tiga minggu ni dengan urusan belajar dan lain2 lagi, hihi

Alhamdulillah, apa2 aku masih survive hingga ke saat ini walaupun macam macam halangan dan rintangan yang ada depan aku. Harap harap dapat terus bertahan lagi, amin. Ok aku dah rasa kekok nak taip sebab makin lama makin terabai blog ni, sedihnyaaa rasa. Dulu plan nak buat cerita2 throwback supaya nanti takdalah blog ni bersawang sangat. Tapi itu semua hanyalah khayalan semata-mata sebab taksempat langsung nak menaip dan dek kerana kekurangan internet juga, haha

Btw kan, untuk pengetahuan korang, minggu ni dah masuk minggu ke 12 untuk pelajar2 ijazah sarjana muda untuk seluruh UiTM satu Malaysia. Haha. Maka dalam erti kata lain hanya tinggal dua minggu untuk kuliah dan kemudian akan duduki peperiksaan akhir !!! Wuawua, cepatnya masa berlalu sampai tak sedar dah nak habis dah satu sem. Serius tak rasa apa sangat sebab sibuk sangat kot sampai dah tak toleh ke benda lain dah, haha. 


Minggu ni jugak adalah minggu paling busy aku sebab kan aku ada 2 test dan 2 quiz untuk aku hadam sebelum aku balik Penang. Yeay ! Tak sabaq dah nak balik Penang. Dua bulan dah weh tak balik, tak tau nak gambarkan perasaan teruja nak balik tu macam mana. Dekat 3 tahun lebih dah kot tak pernah berenggang dengan Penang sejak pindah ke sana balik. Haha. Alyaa is over. InsyaAllah, aku akan balik untuk hadiri Istiadat Konvokesyen ke 81 nanti. ;)

Alhamdulillah jugak, setakat sekarang ni aku dah settlekan dua test dan untuk esok lagi dua quiz. Moga dapat jawab dengan baik sebab tak start study lagi. Haha. Test hari Isnin haritu okay tapi untuk test harini, sangatlah tak awesome ditambah dengan ada negative marking, sobsob. 

Ok, nak cerita apa lagi ni? Ya Allah, banyaknyaa benda lagi nak cerita kat sini tapi tak kesampaian :( Berbanding dulu time diploma, ada lah jugak masa nak taip nak update blog walaupun seringkas dan sependek mana entry tu tapi sekarang ni, tak sempat. Wuwu. Kalau sempat pun, mesti kadang2 tu line internet tak berapa awesome, haha. Takpalah moga nanti Alyaa akan terus rajin nak update blog ni. 

Baiklah kiranya jika aku tamatkan dahulu entry ini sebelum lebih banyak benda melalut aku taip dan korang baca. Haha. Jumpa lagi di lain entry ! Oh before that, goodbye November, welcome December ! May Allah ease me all the way from the beginning till the end of the month, amin. Hope for more good news fr this month ;)

Bye !

Wajah kesayangan hamba :) Taksabar mahu ketemu.


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kak buat diploma dulu berapa tahun? Lpstu sambung degree pulak berapa? ;)

AlyaaIBH berkata...

@Anonymous

dulu akak buat diploma 3 tahun, lepastu sekarang tengah sambung degree dllm bidang yg sama, insyaAllah utk 4 tahun lagi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM