Ahad, 16 November 2014

Cerita satu minggu

Haiii semuaaa, assalamualaikum
Alhamdulillah dapat lagi aku menaip dekat sini harini. Hahaha. Ok, apa yang aku nak ceritakan dalam entry harini? Hmm, aku nak cerita apa yang berlaku sepanjang minggu lepas. Haha.

So, untuk hari Isnin, kelas aku full dari pagi sampai petang. Kelas petang paling stress sebab ada lab Pharm Practice 1 yang mana lab tu nak kena compounding ubat. Wuawua, sedihnya rasa bila nak cerita pasal ni sebab sumpah stress gila rasa tak sempat siapkan on time. Salah diri sendiri mungkin.. Harapnya tak ulangi untuk kesilapan esok hari.


Hari Selasa aku tak pergi kelas sebab tak sihat tapi kelas pagi jelah aku ponteng, kelas petang aku pergi sebab dah rasa sihat sikit, haha.

Hari Rabu aku ada quiz Organic Chem. Sebab tak well prepared, jadinya markahnya taklah dapat dibanggakan, hiks. Tapi alhamdulillah, hari Rabu jugak aku dapat berita gembira, insyaAllah akan aku kongsikan untuk next entry ye, stay tune okk. ;)


Hari Khamis ada lab Anatomy, dan berjalan dengan lancar, dalam banyak2 hari aku paling suka hari Khamis sebab satu kelas saja, haha.

So Jumaat pulak aku ada dua kelas, sampai ke petang dan hari Jumaat adalah hari paling stress kalau ada kelas petang, malas nak pergi, haha.
So, nak cerita sampai sini dulu apa2 nanti aku update lagi ya! Maaf atas entry yang bosan harini. Selamat malamm.



Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

Unknown berkata...

wah seronoknya belajar kat lab...dulu lyeen suka sgt masuk lab klu time sains :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM