Monday, August 4, 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum selamat malam

8 Syawal 1435H.

Alhamdulillah masih dipanjangkan umur untuk menaip harini. Seribu kemaafan ku pohonkan sebab baru harini berkesempatan untuk menaip di sini. Diri ini sangatlah sibuk yang teramat sangat sebab terlalu banyak tugasan yang perlu dilakukan disamping menyambut hari raya yang telah hampir seminggu berlalu ini.

InsyaAllah lepas ni akan rajin update mengenai cerita hari raya aku yang sangat banyak untuk diceritakan. Macam biasa lah kan, aku ni ada sangat banyak cerita nak diceritakan dari dulu tapi akhirnya tak cerita2 jugak. Jadinya insyaAllah satu hari aku akan cuba untuk update di sini. Lagipun dah masuk bulan 8 ni, kenalah usaha lebih sikit untuk jadi blogger tegar ni. Haha.

Sebelum tu, rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua yang sudi melawat blog aku ni walaupun secara silent reader. Sepuluh jari aku susun seandainya ada entry yang mengguris hati korang semua. Terimakasih sebab sudi singgah blog ni. Tanpa ada semua, tiadalah blog ni hidup lagi. Hehe

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin dari kami ;)
Sekarang ni dah 8 Syawal. Macam mana dengan hari raya korang semua? Best, seronok? Menarik tak? Dapat berkumpul semua sanak sedara? Dapat jumpa kawan2 lama? Alhamdulillah. Semoga raya tahun ni beri seribu makna, seribu erti buat kita semua :)

Oh ya, kita pun sudah masuk bulan baru, bulan Ogos. Rasa macam sekejap sangat masa berlalu, pejam celik pejam celik dah nak dekat hujung tahun. Rasa macam baru sangat masuk 2014, tengok2 dah nak masuk 2015 tak lama lagi. Moga kita dipanjangkan umur oleh Allah untuk terus beribadat kepadaNya. Amin.

Rasanya sampai sini dulu entry untuk harini. Selamat hari raya Aidilfitri semua ! Coming soon entry pasal hari raya 2014, yey !




posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM