Rabu, 28 Mei 2014

Kurang sihat


Buat masa sekarang ni, aku berada dalam keadaan yang kurang sihat, disebabkan aku mengalami demam yang agak panas. Suhu masih tinggi buat masa ni. 

Malam semalam lagi teruk sampai kena balut satu badan dengan selimut bagai, bukak kipas slow sangat. Pertama kali lah untuk tahun ni. Aku pun taktau apa puncanya, sekali dengan cirit birit kena. Ikutkan, memang sejak minggu lepas badan dah panas, tapi panasnya on off. Sekejap panas, sekejap okey. 

Ubat dah makan, harap2 lepasni dah tak kena serang demam yang macam ni dah. Sumpah rasa tak larat sangat2, rasa macam nak baring sepanjang hari, jangan ada yang kacau aku. Macam tu lah lebih kurang. Huhu.

Hajat hati aku nak update banyak cerita dekat sini, banyak sangat. InsyaAllah, harap2 ada kesempatan lah lagi lepas ni. Doakan agar aku bertambah sihat dan bertambah rajin tau, haha. ;)

Dan buat adik2 yang tunggu reply dari akak, akak mintak maaf sangat2 sebab lambat reply, insyaAllah akak akan cuba reply secepat yang mungkin lepasni. ;)

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM