Jumaat, 2 Mei 2014

CPUV 37 dan 38 : Olay AQ Lighthouse I VW Jetta CKD Launch

Assalamualaikum, selamat malam


Alhamdulillah, akhirnya tiba juga hujung minggu yang dinantikan oleh semua pekerja2 seperti diriku ini, haha. Ok, disebabkan malamni aku tak bercadang untuk buat sebarang aktiviti lain, oleh itu aku cuba nak spend time sikit dengan blog kesayangan aku ni yang makin hari makin dibiarkan oleh aku. Hehe.

Tapi, sebelum tu. Syukur, alhamdulillah Ya Allah atas segala nikmat rezeki yang kau berikan kepadaku harini. Sungguh tak ku duga dan ku sangka. Penantian kami selama ni berbayar. Masingmasing senyum besar harini, hehe. :) Dan yang kedua, rasa syukur dan seronok sangat bila tengok akaun Nuffnang aku. Walaupun jumlahnya tidaklah banyak mana, namun aku bersyukur sesangat, sekurang2nya meningkatlah jugak daripada takda langsung kan, haha.

Alhamdulillah, setakat tahun 2014 ni, tiaptiap bulan aku dapat CPUV, dari bulan Januari hingga Mei ni. Dan yang terbaru, adalah daripada Olay AQ Lighthouse dan VW Jetta CKD Launch. Terima kasih En Nuffnang kerna masih memberi kepercayaan kepada blog Alyaa Official Blog ni untuk siarkan iklan2 yang ada walaupun blog ni jarang sekali berupdate. Walaupun dua CPUV yang lalu dah tak ada, tapi datang pula lagi dua. Waah, alhamdulillah, sangat2 syukur.



InsyaAllah, lepasni aku cuba untuk pastikan yang aku akan update harihari supaya ada yang sudi datang menjenguk dan klik iklan yang ada di sini. Haha. Aku cuba, tapi aku tak janji tau. Sebabnya sebelum ni pun aku ada cakap nak try update sehari satu entry kan, last2 kelaut semuanya. Hikhik. InsyaAllah, jika masa mengizinkan, aku update entry entry yang berilmiah dan juga yang tidak berilmiah iaitu lebih kepada luahan perasaan aku, eh? Haha

Dan kepada pembaca semua (ada ka? haha), silalah rajin2kan diri untuk klik kan iklan2 yang sedang berlegar legar di ruangan atas dan juga tepi untuk sama2 bantu aku capai impian untuk cashout kali pertama tahun ni, haha ;)

Ok, jumpa lagi next entry ! Aku nak bagi 'nafas baru' dekat blog ni, babaiiii :P

**Tambahan**

Okay, untuk sedikit tambahan, Olay AQ adalah merupakan salah satu produk terbaru keluaran dari Olay yang diberi nama Olay Aquaction. 

Maklumat yang selebihnya akan aku kongsikan di entry yang seterusnya, insyaAllah semoga bermanfaat untuk semua sebab aku tau ada juga orang2 pembaca aku ni merupakan pengguna Olay :)


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM