Saturday, April 5, 2014

In progress ;)

Alhamdulillah, masih mampu aku menconteng di blog ni walaupun agak sibuk. Hehe

So, apakhabar orang orang di sini ? Ada orang tak niii ? Hahaha. Assalamualaikum, selamat malam semuaa ;)

Aku masih disini, masih sihat seperti biasa, syukur kehadrat Illahi. Kerja pun semakin okey, dan harap2nya aku mampu bertahan untuk tempoh 3 bulan ni. Kena tetapkan balik nawaitu, dan niat kenapa aku mengajar. InsyaAllah, Allah ada untuk bantu aku. :)

Ok, tajuk dah baca kan ? Apa yang in progress nya wahai Alyaa ? Hahaha. Untuk memenuhi janji aku yang dulu, aku sekarang masih lagi dalam proses untuk menyiapkan entry2 yang tertunggak itu. Sekarang ni, tengah mengedit gambar dan menapis gambar2 yang ada banyak dalam folder ni, hahaha.

Jadi, kalian semua diharapkan dapat bersabarlah ye. Untuk yang sedang tunggu respons aku pun, harap bersabarlah ya. Akan ku cuba untuk responds secepat mungkin ;)

Dan mohon doakan agar kerjaku dipermudahkan olehNya, hehe. Disebabkan entry2 yang lain masih in progress, jadinya entry2 yang terzahir ini hanyalah sebagai ganti supaya blog ini tidaklah terlalu bersawang rawang yeee.

Almaklumlah, cerita 9bulan yang lepas aku nak coretkan kat sini, semestinya , mengambil masa sedikit, tak gitu bukan ? Hewhew. Janji tetap janji, cuma lambat sikit. Oklah, nak pi sambung edit gambar, bubyeeee. ;)





posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA