Isnin, 28 April 2014

28042014

Isnin.

Harini dah hari Isnin dah.

Cepatnya masa berlalu.

Sedar2 dah nak habis bulan 4.

Dan juga hampir sebulan sudah aku berkecimpung dalam dunia pendidikan

Bulan April, terimakasih kerana datang dengan baik

Alhamdulillah Ya Allah.

Semoga pengakhiran yang baik juga untuk bulan April ini. Amin

April pergi, Mei datang.

Semoga kehadiran Mei dan juga bulan Rejab

Membawa erti yang lebih baik buat aku dan semua.




Harini Isnin, kelmarin Ahad. Hujung minggu.

Akibat tekanan yang melampau, aku ajak member lepak kat pantai

Tapi tak sangka, terlalu ramai orang sangat sampai takdak privacy, haha

Tekanan akibat bebanan kerja yang sudah ku terima makin banyak

Aku masih cuba untuk sesuaikan diri yang sebenarnya

Cuba stabilkan diri aku yang kadang2 asyik nak mengamuk dlm kelas

Garang, ya aku memang sedikit garang dlm kelas

Entah, aku cuba jadi lemah lembut tapi tak berhasil

Pelajar2 sekarang terlampau aktif

Susah aku nak kawal.

Alhamdulillah, aku masih cuba, semoga Allah permudahkan lagi

Doakan aku untuk terus berjaya dalam bidang pendidikan ini.

Amin :)

Sekian, entry merapu meraban bertajuk 28042014, haha




posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

Aisyah Az berkata...

tak mau lah mengamuk akak.. hehe.. relax2.. smoga Allah permudahkan urusan akak =)

AlyaaIBH berkata...

@Aisyah Az

hehe, insyaAllah tak maarah2 ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM