Thursday, March 27, 2014

KFC Zinger Reloaded

Satu pergi, satu yang lain pulak datang

Begitulah kitaran hidup Mr Nuffnang aku sekarang ni. Haha. Tak sampai beberapa hari aku up entry pasal Mr Nuffnang ni, tetiba merajuk, membawa diri yang lara lalu meninggalkan kesan di akaun Nuffnang aku. Walaupun kesan yang ditinggalkan, tidaklah sehebat mana, namun aku bersyukur, dan berterima kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi menjenguk lalu meringankan diri mengclick kan iklan yang ada. Hehe.

Alhamdulillah lepas satu pergi, dua datang menjenguk diri. Salah satunya ialah KFC Zinger Reloaded. 

Ehsan _Google
Wah, tengok gambar pun dah macam meleleh kan. Tipu, tipu kalau tak rasa nak pi makan. Wuuu, aku tetiba pulak rasa macam nak pi rasa benda ni. Nampak macam sedap sangat, dan rata2 comment dari kawan kawan aku semua kata Zinger Reloaded ni sedap. 

Hmm, okeylah kalau macam tu, nak kena ajak member pi lepak KFC lah nanti, nak rasa jugak sedap ke idok benda ni. Sebab kalau makan burger yang biasa, Zinger burger tu pun aku dah suka sebab sedap, inikan pula yang reloaded ni, nampak isinya lagi mantap. Haha. 

Kalau tak silap, burger Zinger Reloaded baru saja dilancarkan oeh KFC ni. Biasalah, dalam nak tarik pelanggan lagi, mestilah kena pelbagai menu di francais mereka. Iye dok ? Hekhek 

So, KFC Zinger Reloaded ni datang dalam dua combo iaitu :-


KFC Zinger Reloaded Combo Meal A – RM9.95
  •  1 Zinger Reloaded
  • 4 pcs potato sides
  • 1 soft drink (regular)

KFC Zinger Reloaded Combo Meal B – RM11.85
  • 1 Zinger Reloaded
  •  1 pc chicken
  • 4 pcs potato sides
  • 1 soft drink (regular)

Jadinya, awak awak semua bolehlah ke KFC yang berhampiran untuk merasa burger yang baru tak berapa nak baru ni lah. Hahaha. Kalau sedap, bagitau, kalau tak sedap, sila simpan rasa tu, jangan utarakan, eh, hehe. 

Pesanan penaja : Silalah rajinkan diri untuk klik iklan di blog picisan ku ini. ;) Terimakasih :P

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA