Ahad, 2 Mac 2014

Azam March 2014 . .

Assalamualaikum . . .

Yey ! Alyaa update blog lagi. Satu pencapaian yang bagus, hahaha

Well, ini adalah salah satu azam bulan March aku. Orang kata, bukan tahun baru ja kena ada azam, hari2 pun boleh ada azam. Betui dak ?

So, here it is. Aku akan cuba untuk update blog ni sehari satu entry, paling minimum lah kan. Melainkan aku ada benda nak merepek, mungkin lah akan ada 2, 3 entry dalam satu hari kan. Siapa tahu ? :-P Haha.

Dan moga2, by end of this month, aku akan ada paling kurang 30 entry/ post dari aku. Semoga aku rajin dan bertambah rajin, insyaAllah.

Ok, harini dah hari Ahad. Esok dah start kerja balik. Wuwu, sangat tak merelakan ni. Tapi gagahkan juga sebab dah nak habis internship tak lama lagi, wiwi.



posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM