Ahad, 23 Mac 2014

5 tahun :')

23/3/2009 - 23/3/2014

5 tahun.

Sungguh tidak ku rasa, masa berlalu dengan begitu pantas

5 tahun yang lepas harini, aku mula mendaftar masuk

sebagai seorang pelajar MRSM.

Taksangka, sudah 5 tahun berlalu. 

MRSM Kuala Berang,

satu tempat yang aku sendiri tak pernah sangka akan jejakkan kaki ke sana

Tapi, kini. Aku rindu untuk kembali ke sana.

Kembali mengimbau kenangan dan memori memori indah bersama dengan mereka

Walaupun hanya sempat bersama selama 2 tahun, tapi

rasa kasih sayang yg mereka hulurkan

Terlalu indah buat aku rasa, hingga kini.

Aku tahu, aku bukanlah pelajar yang bersosial sangat masa zaman sekolah

Kerna waktu itu, aku kurang keyakinan diri.

Tapi menginjak usia, aku makin matang, makin mengenal diri, dan semakin yakin.

Semuanya kerna pengalaman yg dikutip di sini, di MRSM Kuala Berang.

Peluang yang ada pada tahun ini untuk kembali ke sana sebulan yang lalu,

sangat bermakna buat aku.

Akan ku abadikan sebuah entry mengenai trip aku ke sana, nanti. InsyaAllah ;)

Menutup bicara, terima kasih MRSM Kuala Berang

Buat para pendidik di sana, dan mereka yang terlibat,

Ucapan setinggi tinggi terimakasih dari saya,

Ex MRSM Kuala Berang 2009/2010.





Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM