Sabtu, 15 Februari 2014

[No Title]

Assalamualaikum, selamat malam

Rasanya macam dah berminggu tak update blog.

Disebabkan kekangan masa, dan juga hari2 yang padat dengan aktiviti, menyebabkan aku hanya mampu tengok saja blog ni dari jauh.

Tapi alhamdulillah, disebalik kesibukan , aku masih lagi mampu tersenyum dan sihat lah juga walaupun batuk, selsema ada menyerang sekejap sekejap.

Dan lagi satu kan, aku ada banyak, banyak sangat benda nak cerita dekat blog ni. Bersusun susun dah entry ni. Tunggu masa nak dilahirkan saja. Haha. Punyalah sibuk hang Alya sampai takdan nak update blog, hehe.

Oh btw, kalau rasa macam nak tahu life aku sekarang macam mana, sibuk buat apa, praktikal macam mana, bolehlah jenguk2 FB aku dengan instagram aku. InsyaAllah, aku aktif dekat dua2 laman sosial ni. Twitter pun sama.

FB : Nurul Alyaa
Instagram / Twitter : cikalyaa



posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM