Saturday, February 22, 2014

MAGNUM Chocolate Brownies

Assalamualaikum, selamat malam ---

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk hirup udara di muka bumi Allah ni.

Ok, sekarang cuaca macam panas, terik sikit kan bila siang hari. Bila panas, rasa macam bahang, tak gittew ? Siapa yang duduk area Penang ni kalau tak rasa semua ni, macam tipu jer, macam tipu jer, haha.

So, sejak2 cuaca begini, aku sudah kembali berkecimpung untuk makan aiskrim. Amboi kau Alyaa, tekak nak hebat saja kan, hekhek. Baru2 ni tetiba ja rasa nak makan aiskrim Magnum. Entahlah tetiba rasa tekak gatal nak makan yang tu, padahal sebelum ni punyalah tak mau makan sebab aiskrim ni kan mahal, haha

Cuba teka aku makan Magnum yang mana ? Yess ! Tepat sekali, MAGNUM Chocolate Brownies, memula sekali aku makan. Rasa not bad lah, sedap jugak. Sebabkan mahal, so aku expect sedaplah kan, kalau tak memang aku dah bising dah serata dunia, haha.



Nak dijadikan cerita, beberapa hari lepastu, ternampak iklan kat TV pasal Magnum ni, dan barulah tahu perisa ni baru lagi. Patutlah pong. Bagus2, banyakkan lagi perisa ya Magnum, hewhew.

So, malam ni tetiba tekak terasa nak makan Magnum jugak tapi perisa Almond punya. Ewah, kemain kan. Sanggup keluar rumah kejap nak beli aiskrim tadi, haha. Hmm, motif kan taip entry macam ni malam2 ni. Jangan marah nah.

Saja ja nak merepek memalam macam ni. Oklah, babai. Selamat malam, selamat hujung minggu ! :-P



posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA